iN KALMTE RUST KRACHT

TARIEVEN

 

Een behandeling massagetherapie van ongeveer 60 minuten kost €58,00

De kosten voor een behandeling van ongeveer 90 minuten bedragen €78,00

 

Iedere massage behandeling kijken we samen welke massagetechniek voor dat moment het beste is voor jou: klassieke-, energetische-, meridiaan- of acupressuurmassage. Een combinatie is natuurlijk ook altijd mogelijk.

 

Omdat tijdens de eerste behandeling altijd een intake plaatsvindt, duurt deze meestal 30 minuten langer. De kosten van de intake bedragen eenmalig €10,00. 

 

Gelieve ter plaatse met pin te betalen, er is een pinautomaat aanwezig. Vervolgens krijg je een rekening die je kan indienen bij je zorgverzekering bij therapeutische behandelingen.

 

VERGOEDING

Massagetherapie Boost is aangesloten bij de beroepsvereniging FAGT (Federatie voor Additief Geneeskundig Therapeuten). Dit betekent dat een behandeling massagetherapie door de meeste verzekeraars geheel of gedeeltelijk wordt vergoed. Voor aanvraag van vergoeding door je zorgverzekeraar heb je de volgende gegevens nodig:

  • FAGT licentienummer: 16664
  • AGB-code zorgverlener: 90102317
  • AGB-code praktijk: 90061784
  • KvK inschrijvingsnr.: 66645670

Daarnaast ben ik als BCZ® registertherapeut opgenomen in het register van de RBCZ. De stichting RBCZ is een overkoepelende organisatie die beroepsbeoefenaren in de complementaire zorg (artsen en therapeuten op HBO-niveau) certificeert en registreert.

 

Tevens ben ik bij de klacht- en tuchtrecht aangesloten.

 

Wil je weten of jij voor vergoeding in aanmerking komt, bekijk dan dit overzicht, of neem contact op met jouw zorgverzekeraar.

 

Neem bij de eerste afspraak je zorgpas mee.

 

 

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

  • Door je te laten behandelen, heb je kennis genomen van deze algemene voorwaarden en ga je hiermee akkoord.
  • Behandeling is uitsluitend op afspraak en wordt in overleg gepland.
  • Als je onverwacht niet op tijd kunt zijn, laat me dit dan direct telefonisch weten.
  • Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak kosteloos worden geannuleerd of verplaatst. Afspraken die minder dan 24 uur tevoren worden geannuleerd, worden voor 100% in rekening gebracht.
  • Bij het maken van een afspraak vraag ik altijd naar je email en telefoonnummer om contact te kunnen onderhouden.
  • Tijdens de eerste afspraak vindt ook de intake plaats en vullen we samen het intakeformulier in.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de informatie die je tijdens het intakegesprek of gedurende de behandeling aan mij verstrekt.
  • Hygiëne vind ik belangrijk, ook tijdens een behandeling. Ik verwacht van mijn cliënten ook een normale hygiëne.
  • BOOST Massagetherapie is niet verantwoordelijk voor schade en/of letsel als gevolg van niet volledige of verkeerde inlichting dan wel verzwijgen van medische informatie zoals lichamelijke en/of geestelijke aandoeningen, blessures en medicijngebruik.
  • Alle informatie die je voorafgaand of tijdens een behandeling verstrekt aan BOOST Massagetherapie wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Afbeeldingsresultaat voor logo fagt                                      Afbeeldingsresultaat voor logo fagt

 

 

 

KLACHTENREGISTRATIE

Als therapeut doe ik mijn uiterste beste om cliënten met de grootst mogelijke integriteit therapeutisch te behandelen. Vrijwel altijd tot grote tevredenheid van cliënten. Toch kan het voorkomen dat je vind of vermoedt dat ik als therapeut, om welke reden dan ook, niet juist gehandeld heb.

 

Als FAGT geregistreerde therapeut ben ik vanuit de wet WKKGZ verplicht aangesloten bij een onafhankelijk klachtenfunctionaris via Quasir en geschilleninstantie Zorggeschil welke door het ministerie van VWS is erkend. Bovendien sta ik ingeschreven in het TCZ/RBCZ register, waar het tuchtrecht georganiseerd is.

 

In geval van een klacht, kun je de hieronder beschreven stappen ondernemen:

1. Neem contact op met mij, en leg het probleem voor. We kunnen dan samen kijken voor een oplossing.

2. Indien een dergelijk gesprek niet het gewenste resultaat heeft, kun je contact opnemen met Quasir. Een onafhankelijk klachtenfunctionaris zal je begeleiden in dit proces.

3. Indien ook de klachtenfunctionaris niet heeft geleidt tot het door jou gewenste resultaat, dan is er de mogelijkheid van een geschillencommissie. De klachtenfunctionaris kan kan je daarbij helpen. 

 

Afbeeldingsresultaat voor quasir                Afbeeldingsresultaat voor quasir logo