Een behandeling massagetherapie van ongeveer 60 minuten kost €60,00
De kosten voor een behandeling van ongeveer 90 minuten bedragen €80,00
Iedere massage behandeling kijken we samen welke massagetechniek voor dat moment het beste is voor jou: klassieke-, energetische-, meridiaan- of acupressuurmassage. Een combinatie is natuurlijk ook altijd mogelijk.
Omdat tijdens de eerste behandeling altijd een intake plaatsvindt, duurt deze meestal 30 minuten langer. De kosten van de intake bedragen eenmalig €10,00.
Gelieve ter plaatse met pin te betalen, er is een pinautomaat aanwezig. Vervolgens krijg je een rekening die je kan indienen bij je zorgverzekering bij therapeutische behandelingen.
Massagetherapie Boost is aangesloten bij de beroepsvereniging FAGT (Federatie voor Additief Geneeskundig Therapeuten). Dit betekent dat een behandeling massagetherapie door de meeste verzekeraars geheel of gedeeltelijk wordt vergoed.
Wil je weten of jij voor vergoeding in aanmerking komt, bekijk dan dit overzicht, of neem contact op met jouw zorgverzekeraar.
Daarnaast ben ik als BCZ® registertherapeut opgenomen in het register van de RBCZ. De stichting RBCZ is een overkoepelende organisatie die beroepsbeoefenaren in de complementaire zorg (artsen en therapeuten op HBO-niveau) certificeert en registreert.
Tevens ben ik bij de klacht- en tuchtrecht aangesloten.
Neem bij de eerste afspraak je zorgpas mee.
KvK inschrijvingsnr.: 66645670
BTW nr.: NL 001928203B31
ALGEMENE VOORWAARDEN
Als therapeut doe ik mijn uiterste beste om cliënten met de grootst mogelijke integriteit therapeutisch te behandelen. Vrijwel altijd tot grote tevredenheid van cliënten. Toch kan het voorkomen dat je vind of vermoedt dat ik als therapeut, om welke reden dan ook, niet juist gehandeld heb.
Als FAGT geregistreerde therapeut ben ik vanuit de wet WKKGZ verplicht aangesloten bij een onafhankelijk klachtenfunctionaris via Quasir en geschilleninstantie Zorggeschil welke door het ministerie van VWS is erkend. Bovendien sta ik ingeschreven in het TCZ/RBCZ register, waar het tuchtrecht georganiseerd is.
In geval van een klacht, kun je de hieronder beschreven stappen ondernemen:
1. Neem contact op met mij, en leg het probleem voor. We kunnen dan samen kijken voor een oplossing.
2. Indien een dergelijk gesprek niet het gewenste resultaat heeft, kun je contact opnemen met Quasir. Een onafhankelijk klachtenfunctionaris zal je begeleiden in dit proces.
3. Indien ook de klachtenfunctionaris niet heeft geleidt tot het door jou gewenste resultaat, dan is er de mogelijkheid van een geschillencommissie. De klachtenfunctionaris kan kan je daarbij helpen.